به یاد اونی که همه باشن اون نباشه انگاری هیچ کس نیست...

شب بی ستاره

به یاد اونی که همه باشن اون نباشه انگاری هیچ کس نیست...

دو روز دیگه قراره برا یه مدت بره یه مدتم نمیشه گفت , 3ماه!!!

نمیدونم تو این مدت بی اون چه میکنم ؛ ولی میدونم بدترین روزامو پیش رو دارم...

تنها دوستمو تنها رفیقم...

رفیق روزای بدم ؛ رفیق تنهاییام ؛ کسی که تو هیچ شرایطی تنهام نذاشت ؛ حتی وقتی که دلشو شکستم؛

حتی وقتی که دلم شکسته بود..

این چند روز بدترین روزای عمرم بودن ، روزایی که به تهش که میرسیدم حداقل رفیقم بود بهم دلگرمی بدم،بود که با گریه هام گریه کنه با خنده هام بخنده ،خنده هامو لبخند کنه ، با همه ی غصه هام بهم امید بده...

هر قدر میخوام بهت دلداری بدم خودم کم وکمتر میارم..

به سلامت



نظرات شما عزیزان:

رهگذر تنها
ساعت15:31---28 بهمن 1391
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه بروم با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!

خداحافظ ای ماه شبهای تارم

خداحافظ ای درد جانسوز جانم

خداحافظ ای عشق روزای خوبم

خداحافظ ای شور و شوق حضورم

واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار ، توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار ، تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار




پاسخ:من تا ابد لیلی آن جنونی که مرا به آن کشاندی خواهم ماند.. جسم من بی تو خواهد ماند... روحم را خوب امانتدار باش.. عاشقت خواهم ماند..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت12:0توسط حمیده |